Home Concepten Eten & Zo Veel gestelde vragen

      Veel gestelde vragen

      Op deze pagina vindt u een overzicht van veel gestelde vragen over de app Eten & Zo, met de bijbehorende antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice, telefoonnummer 088-3836000 of stuur een e-mail naar etenzo@huuskes.nl.

      Algemeen

      • Ik wil een mutatie doorvoeren in een reeds verstuurde bestelling. Kan ik dit zelf?

        Nee, uw bestelling is reeds verzonden. Wanneer u de bestelling nog wilt wijzigen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice van Eten & Zo.

      • Waar kan ik uitleg vinden over de functionaliteiten van de schermen?

        Ieder scherm is voorzien van een informatiescherm. Wanneer u rechtsboven in het scherm op het ronde icoontje met de i klikt, komt er een informatiescherm tevoorschijn. Hierin worden alle functionaliteiten van het betreffende scherm uitgelegd.

      • Wie moet ik benaderen bij vragen, bestellingen en eventuele klachten?

        Bij vragen, bestellingen en eventuele klachten kunt u contact opnemen met onze Klantenservice. De afdeling Klantenservice is iedere werkdag van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch te bereiken op het telefoonnummer 053-4808700 of stuurt u een e-mail naar .

      Bestellen

      • Ik wil de bestellingen zien die mijn collega’s geplaatst hebben. Kan dat?

        Reeds geplaatste orders vindt u in de agenda. Wanneer meerdere bestellers van één afdeling werken met de app Eten & Zo, adviseren wij u om gebruik te maken van het notitieblok, waarmee u alle collega’s op de hoogte houdt van reeds geplaatste bestellingen.

      • Producten die ik via de zoekfunctie wil toevoegen aan een bestelpatroon en/of een bestelling zie ik niet terug. Hoe komt dit?

        Waarschijnlijk heeft u het gewenste product niet geselecteerd als favoriet. Dit doet u d.m.v. het klikken op de button voorzien van een ster bij het gewenste product. Het icoon zal rood van kleur worden indien u het artikel als favoriet wilt toevoegen.

      • Ik weet niet in welke categorie ik een bepaald artikel kan vinden. Hoe kan ik dit artikel alsnog vinden?

        Wanneer u in de zoekbalk het gewenste artikel intypt, krijgt u een overzicht met alle artikelen die voldoen aan uw ingetypte zoekterm. Wanneer u dit artikel vaker wilt bestellen adviseren wij u om het artikel toe te voegen aan uw favorietenlijst.

      • Ik bestel vaak dezelfde artikelen. Kan ik deze ergens vastleggen?

        Ja, dit kan d.m.v. de favorietenlijst functionaliteit. Hiermee kunt u de lijsten samenstellen c.q. onderhouden voor uzelf of voor uw organisatie. Hierdoor is het niet nodig om deze artikelen telkens opnieuw op te zoeken. Dit bespaart u veel tijd. U kunt de artikelen toevoegen d.m.v. het klikken op de button voorzien van een ster bij het gewenste artikel.

      • Hoe kan ik zien of er nog een bestelling in de winkelwagen staat?

        Rechtsboven in het scherm wordt het aantal producten in de winkelwagen weergeven. Klikt u op de winkelwagen dan wordt de volledige inhoud met het bedrag van de winkelwagen weergeven.

      • Wat kan ik doen als mijn bestelling niet klopt?

        Is uw bestelling niet compleet of bevat deze artikelen die u niet besteld heeft, neem dan contact op met de Klantenservice van Eten & Zo.

      • Hoe werkt het?

        Om een bestelling te plaatsen, maakt u een keuze uit het bestellen van maaltijden of boodschappen artikelen. Beide productgroepen zijn onderverdeeld in verschillende artikelgroepen. Bij het bestellen van maaltijden heeft u de keuze tussen kant-en-klare maaltijden en zelf koken. Beide zijn voorzien van een componentenkeuze. Onder Indelen kunt u de verschillende maaltijdvarianten bestellen. Door middel van het klikken op de plussen en/of minnen kunt u uw gewenste aantallen selecteren. Wanneer u klikt op de button In winkelmand, worden de geselecteerde producten in de winkelmand geplaatst. Wanneer u de winkelmand rechtsboven in uw scherm opent, kunt u de bestelling in uw winkelwagen concreet maken.

      Account

      • Hoe kan ik zien onder welke afdeling/ klantnummer ik ingelogd ben?

        Linksboven in het hoofdscherm staat weergeven onder welke afdeling/klantnummer u ingelogd bent. Tevens wordt de afdelingsnaam/klantnummer ook vermeld in de winkelmand.

      • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dit?

        Log in via de webapplicatie www.etenzo.nl. Onder het tabblad ‘Gebruikers’ kunt u uw profiel bekijken. Hier kunt u uw wachtwoord wijzigen.

      • Hoe maak ik een account aan?

        Een account van Eten & Zo wordt aangemaakt door de beheerder. Voor vragen m.b.t. het aanmaken van een account verwijzen wij u dan ook door naar de beheerder binnen uw organisatie.

      • Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

        Log in via de webapplicatie www.etenzo.nl. Onder het tabblad ‘Gebruikers’ kunt u uw accountprofiel bekijken en wijzigen.

      • Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

        Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u uw nieuwe wachtwoord opvragen bij de beheerder van uw afdeling of bij de Klantenservice van Eten & Zo.