NL LOGIN Arrow right
U gebruikt een verouderde browser. Gebruik Google Chrome of Mozilla Firefox om uw ervaring te verbeteren.

Arla Pro

Vanuit onze Scandinavische origine kiezen wij voor echt, puur en natuurlijk. Dit zie en proef je terug in onze producten en met onze jarenlange ervaring in zuivel bieden wij lactosevrije, biologische en vegetarische oplossingen. 
Dit doen wij met bekende merken zoals Melkunie en Arla en ook met Arla Pro. Natuurlijke zuivelproducten voor de food professional.

Paragraph image

Dagverse zuivel

Onze geschiedenis gaat terug tot 1880 toen een groep melkveehouders in Denemarken en Zweden hun krachten bundelden met het gemeenschappelijke doel om de beste zuivelproducten te produceren. Arla Foods is een coöperatie en eigendom van 9.700 melkveehouders. Binnen ons portfolio hebben wij verschillende merken zoals Melkunie, Arla Biologisch, Arla Lactofree, Starbucks, Lurpak, Apetina en Castello. In kleinverpakking, geschikt voor kleinschalig gebruik.

 

Paragraph image

Grootverbruik

Met Arla Pro kun je er zeker van zijn dat de zuivel die je in je keuken gebruikt een verantwoorde oorsprong heeft. Duurzaamheid staat centraal in alles wat we doen en we werken elke dag hard om nieuwe manieren te bedenken om onze voetafdruk van de boerderij tot je bord te verkleinen. We bieden hierin producten voor grootverbruik in verschillende verpakkingsgrootte en specialiteiten als lactosevrije of biologische ingrediënten. We werken samen met chefs over de hele wereld om zo de juiste inspiratie en producten op het gebied van zuivel te kunnen bieden. Daarnaast helpen wij met informatie over belangrijke thema's zoals duurzaamheid, allergenen en waste management. Op een natuurlijke manier, zoals ook onze producten.

 

 

Paragraph image

Duurzaamheid op menu

Klimaatverandering vormt een van de grootste uitdagingen waar de wereld vandaag de dag voor staat. Als we de opwarming van de aarde tot 1,5 graad willen beperken, zijn er aanzienlijke maatregelen nodig.

Als een van ‘s werelds grootste zuivelproducenten hebben we de verantwoordelijkheid om ons steentje bij te dragen. Samen met onze melkveehouders in zeven Europese landen hebben we in maart 2019 ons ambitieuze klimaatdoel naar buiten gebracht. In 2050 willen we netto klimaatneutraal zijn. Door voort te bouwen op onze coöperatieve wortels kunnen we onze krachten bundelen en onze gezamenlijke middelen inzetten om onze uitstoot terug te dringen, waarbij we voedingsstofrijke producten blijven produceren voor de groeiende bevolking.