Afspraak is afspraak
“De samenwerking is op basis van partnership”, vertelt William Nijenhuis, voedingscoach bij GGNet. “Zowel GGNet als Huuskes hebben hun belangen en proberen deze te bundelen, zodat er een win-winsituatie ontstaat. Wij als organisatie stond en staan nog steeds open voor nieuwe initiatieven en willen hierin meedenken. Zo hebben wij meegewerkt aan de pilotversie van de bestelapp Eten & Zo, waarmee voor Huuskes zeer bruikbare informatie beschikbaar kwam om de app te verbeteren. Tevens luistert Huuskes goed naar de wensen van GGNet en probeert hier haar dienstverlening binnen de afgesproken kaders zo goed mogelijk op af te stemmen. Binnen de samenwerking zijn persoonlijke benadering, wederzijds vertrouwen, respect en ’afspraak is afspraak’ de sleutelwoorden.”
Totaalpakket en toekomstgericht
Op de vraag waarom GGNet ervoor heeft gekozen om met Huuskes verder te gaan, antwoorden de voedingscoaches: “Binnen het huidige zorglandschap draait het in de eerste plaats om de prijs-/kwaliteitverhouding. Deze is goed bij Huuskes. Daarnaast wil GGNet verder met Huuskes omdat zij niet alleen zeggen een totaalleverancier te zijn, maar dit ook daadwerkelijk zijn. Er is een totaalpakket aan producten en concepten beschikbaar dat passend is voor de uiteenlopende doelgroepen binnen een GGZ-organisatie. De app Eten & Zo die dit jaar binnen GGNet verder wordt uitgerold, geeft onze interne klant de mogelijkheid om via één portal alle benodigde voedingsmiddelen en maaltijden van goede kwaliteit te bestellen.
Huuskes is vooruitstrevend en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Dit geeft ons de mogelijkheid om snel in te kunnen spelen op toekomstige ontwikkelingen op voedingsgebied.”