Home Nieuws Eten & Zo is vernieuwd!

      Eten & Zo is vernieuwd!

      4 oktober 2018

      Vernieuwd design en verbeterde functionaliteiten

      Eten & Zo is de app van Huuskes voor het bestellen van maaltijden en boodschappen voor kleinschalige woonvormen in de zorg. Inmiddels bestellen in Nederland ruim 4.000 afdelingen hun maaltijden en boodschappen met Eten & Zo. Het is een van de meest gebruikte apps voor het bestellen van eten & drinken in de zorg. En daar zijn we zeer trots op! Natuurlijk kunnen er altijd functies verbetert worden. De afgelopen tijd hebben we dan ook hard gewerkt aan een nieuw visueel design en enkele verbeteringen om de app nog gebruiksvriendelijker te maken.

      Zo is het maaltijdenscherm veel overzichtelijker en budgetten kunnen nu door beheerders van Eten & Zo ingedeeld worden in food, non-food en medische voeding. Hierdoor kun je kosten voor medische voeding en non-food gescheiden houden van het voedingsbudget en houden bestellers meer grip op de afdelingsuitgaven. Naast het assortiment is het ook belangrijk dat het bestellen niet teveel tijd in beslag neemt. De app heeft een aantal tijdbesparende functies, waaronder de vaste bestellijsten. Deze lijsten kunnen door de afdelingen zelf worden gemaakt en beheerd, zodat zij boodschappen die elke week terugkeren simpel en snel bestellen.

      Wilt u weten of de app Eten & Zo van waarde is voor uw zorgorganisatie? Vraag op www.etenzo.nl een gratis demonstratie aan. 

      Klant aan het woord
      Om de update van de app Eten & Zo op een goede wijze te kunnen introduceren, hebben we de aanpassingen laten zien aan een aantal zorgorganisaties die wekelijks met de app werken. We zijn onder andere bij Opella op de zuidelijke Veluwe geweest, een van de organisaties die welke week voor meer dan 40 afdelingen besteld in de app. Christine van den berg, zorgmedewerker bij Opella, vertelt: “Ik gebruik de app wekelijks en bestel voor meerdere afdelingen alle maaltijden en boodschappen. Het is belangrijk dat het bestellen van eten en drinken niet teveel tijd in beslag neemt, dus ik vind het heel prettig dat we nu vaste bestellijsten kunnen aanmaken en beheren. Op deze manier kunnen wij boodschappen en maaltijden die elke week terugkeren met één klik op de knop bestellen. Ideaal!” Raymond van Aalst, coördinator Services & Voeding bij Opella, vult aan: “De app was al fantastisch, maar is nu nog mooier en gebruiksvriendelijker geworden.”

      Ook hebben we de veranderingen laten zien aan een aantal medewerkers bij Sensire, een zorgorganisatie in de Achterhoek. Sonja Alberts, woonbegeleider bij Sensire, is zeer positief over de vernieuwde app Eten & Zo: “In de app zitten zoveel tijdbesparende functies en doordat we ons budget kunnen indelen hebben we nu veel makkelijker inzicht. Ook is het hele assortiment afgestemd op de kleinschalige zorg. Of er nu mensen zijn die medische voeding nodig hebben of graag vegetarisch eten, alles is terug te vinden in Eten & Zo.”

      Nieuwsarchief