Als er vragen zijn over een bestelling, problemen of klachten zijn, dan helpt onze klantenservice je graag op weg! De wens van de klant staat altijd centraal op deze onmisbare afdeling van Huuskes.

Als het aan ons klantenserviceteam ligt blijft geen vraag of opmerking onbeantwoord. Alle teamleden zetten alles op alles om het woord ‘service’ naar een hoger niveau te tillen. Een goede klantenservicemedewerker is vriendelijk, klantgericht en doet er alles aan om een klacht of probleem op te lossen. “Daarnaast moet je heel goed kunnen luisteren”, vertelt Marga, een van de klantenservicemedewerkers van Huuskes. “Doordat je actief luistert en ook doorvraagt, voelt de klant zich echt gehoord, begrepen en geholpen. Tevens kun je zo goed inventariseren wat het probleem is.”
Oplossing van A tot Z
Huuskes heeft zeven verschillende vestigingen door heel Nederland en op vier vestigingen is een klantenservice gevestigd, Enschede, Nijkerk, Beuningen en Winschoten.
Marga werkt nu ruim twee jaar op de klantenservice in Enschede. “En met veel plezier” vertelt ze trots. “Ik vind het ontzettend fijn om hier te werken. Huuskes is een mooi bedrijf en met name het contact met klanten vind ik heel erg leuk. Geen telefoongesprek is hetzelfde, waardoor ook geen werkdag hetzelfde is en het werk veel variatie biedt. En het leuke is dat je bij Huuskes een vraag, probleem of klacht mag oplossen van A tot Z, ofwel van begin tot eind, waardoor je ook veel contact met collega’s hebt. Als bijvoorbeeld een klant belt met de mededeling dat zijn bestelling niet compleet is en de spaghetti Bolognese ontbreekt, dan schakel ik met onze keuken met de vraag of zij nog snel dit gerecht kunnen maken. Vervolgens bel ik mijn collega’s van de afdeling logistiek, om er voor te zorgen dat de klant alsnog zijn spaghetti Bolognese krijgt die dag.”

Geschreven kaartjes
Ook de fijne samenwerking met collega’s waardeert Marga zeer. “Elke dag doen we er alles aan om alle klanten zo snel en goed mogelijk te helpen met al hun vragen en verzoeken. Met enige regelmaat ontvangen we nog geschreven brieven en kaartjes van onze klanten om ons te bedanken voor de service die we leveren. Dat tovert een glimlach op ons gezicht en daar doen we het uiteindelijk ook voor!”
Maar op de klantenservice doen ze meer dan alleen telefoneren. Marga vertelt: “Op het moment draai ik mee met de pilot van de Huuskes shop, zodat ik op de hoogte ben van alle ins en outs van de nieuwe webshop en klanten dus goed op weg kan helpen.”

Klantenservice Nijkerk
In Nijkerk werkt het klantenserviceteam samen met de klantenservice in Beuningen. Het is een enthousiast team en veel werken er al jaren. Er werken tien vrouwen en twee mannen. “Het is af en toe een kippenhok, maar de mannen zijn hier inmiddels wel aan gewend.”
Lianne en Betty werken beide al ruim 17 jaar op de klantenservice in Nijkerk. “Het blijft een uitdaging om zo goed mogelijk naar de klant te luisteren en begrip te tonen. Maar het is fijn wanneer het gesprek positief wordt afgesloten. Al weer een tevreden klant, dat geeft een heel fijn gevoel!”