NL LOGIN Arrow right
U gebruikt een verouderde browser. Gebruik Google Chrome of Mozilla Firefox om uw ervaring te verbeteren.

Nieuwe routing van bedrijfsrestaurant van Nedap zorgt voor snellere doorstroom.

18-8-2023
Nieuws
Bedrijfsrestaurants

Routing is een van de belangrijkste onderdelen van een restaurant, weet Ellen Berntsen, team captain bedrijfsrestaurant van Nedap. Bij Nedap komen alle medewerkers in een tijdvak van slechts één uur lunchen in het restaurant. Om de doorstroom te verbeteren ging ze met Erwin Kotten, projectmanager restaurants en catering bij Huuskes, om tafel. Ellen vertelt ons het geheim waardoor haar restaurant nu een betere en efficiëntere doorloop heeft en de medewerkers een betere beleving hebben.

Paragraph image

Nieuwe routing

“We merkten dat er veel wachttijden ontstonden voor de kassa en hadden het gevoel hier iets aan te moeten doen", vertelt Ellen. “Omdat het restaurant maar een uur open is, is een snelle doorloop gewenst. Zo kunnen de lunchgebruikers langer van hun pauze genieten. Ik belde Erwin en vroeg of hij eens met ons mee wilde denken over hoe we de lunchgebruikers een betere ervaring kunnen bieden door de routing efficiënter en beter in te delen. En met succes. Al snel kwamen we op een routing met twee lijnen: een snelle route met de grab & go producten én een route met onze eigen gemaakte broodjes en maaltijden. Zo kunnen de medewerkers die graag een uitsmijter willen bij ons terecht met hun bestelling, maar kan de ander snel een broodje met een persoonsverpakking beleg pakken aan de andere kant. Een tijdje hebben we deze indeling geprobeerd en wat bleek? De reacties waren positief. De rijvorming is afgenomen en de lunchgebruikers houden meer tijd over voor hun pauze.”

Paragraph image

 

 

Als we vragen of Ellen trots is op haar restaurant antwoord ze: “Jazeker ben ik trots, maar vooral op mijn team. Samen zorgen we  elke dag weer voor een heerlijke gevarieerde en gezonde lunch voor onze gasten en kijken we telkens naar onze processen om deze waar nodig efficiënter en makkelijker te maken. En de nieuwe routing draagt hieraan bij.”

 

Benieuwd wat Huuskes voor jouw restaurant kan betekenen? Neem dan contact met jouw accountmanager.